7012 website visits
6,11% CTR
ZELESTA
Ontdek het succesverhaal van onze samenwerking met Zelesta, waar we tot nu toe 3 mooie influencer campagnes hebben gerealiseerd. Elk met verbluffende resultaten. Momenteel zijn we bezig met de vierde campagne, die belooft net zo goed te gaan lopen.
#influencermarketing #kersopjouwmerk
BEREIKTE PERSONEN OP INSTAGRAM
Iedere influencer die mee heeft gewerkt aan deze campagne, heeft authentieke content gecreëerd die Zelesta’s baanbrekende 2-in-1 dekbedden op de kaart zet. Met een totaal bereik van 106.664 personen hebben we veel aandacht van nieuwe fans gegenereerd voor de 2-in-1 dekbedden van Zelesta.
ENGAGEMENT GROEI
De campagne resulteerde in 7.012 bezoeken aan de website van Zelesta, een weerspiegeling van de sterke interesse van de doelgroep. Bovendien, met een click-through rate (CTR) van 6,11% wijst op de hoge relevantie en aantrekkingskracht van de content.
Deze cijfers bevestigen het succes van de campagne, waarbij de strategisch gekozen influencers en content naadloos aansloten bij de interesse en behoeften van het publiek, wat leidde tot uitstekende engagement en conversieratio’s.
Let's talk
SHOUTOUT@CHERRYPICKING.NL | +31 (0) 23 30 35 100
🍒 Hi,
wil je meer weten over onze werkwijze? Of sparren over een creatieve campagne? Laat je gegevens achter, dan nemen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.