11.876 bereikte personen.
225% engagement groei

PRÉNATAL

In aanloop naar de feestdagen hebben we Prénatal geholpen met het organiseren van een livesessie op Instagram. We hebben twee influencers aangesloten en het programma van de avond gezamenlijk samengesteld. Door middel van een kortingscode hebben we naast een groot bereik ook een mooi aantal sales kunnen bereiken.

#influencermarketing #kersopjouwmerk

BEREIKTE PERSONEN OP INSTAGRAM

In totaal hebben we met deze livesessie op Instagram ongeveer hetzelfde aantal mensen bereikt als de vorige twee livesessies. Prénatal heeft zelf al een rijk opgebouwd Instagram-account en daardoor een goed bereik onder de doelgroep. Door de twee influencers aan te haken (zij kondigden het evenement op hun kanaal van tevoren aan) hebben we hun bereik hier aan toe kunnen voegen. 

ENGAGEMENT GROEI

Het mooiste resultaat van deze livesessie was de enorme groei aan engagement. Hiermee bedoelen we het aantal comments tijdens de livesessie. Hoe hebben dit gedaan?

  • Een zeer goede voorbereiding! 
    Samen met het social team van Prénatal hebben we een uitgebreid script geschreven.
  • Briefing aan de influencers. 
    De influencers werden uiteraard goed door ons gebriefd.
  • Creatieve insteek. 
    Door het toevoegen van een spel-element aan de livesessie wisten we de kijkers te enthousiasmeren om mee te doen.

Creativiteit is KEY!

De kracht zit ‘m in creativiteit. Doe niet wat je altijd doet, zorg voor een verrassingseffect bij jouw kijkers en zoek waardevolle samenwerking. 

Let's talk

SHOUTOUT@CHERRYPICKING.NL | +31 (0) 23 30 35 100

🍒 Hi,
wil je meer weten over onze werkwijze? Of sparren over een creatieve campagne? Laat je gegevens achter, dan nemen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.