37.800 bereikte personen
+150% omzet
6,5% CTR
MOODIES
Moodies, een Nederlands merk, brengt een frisse wind in de wereld van menstruatieondergoed. Ze bieden een breed scala aan modellen, zodat elke vrouw iets kan vinden dat bij haar past. Hun speciale absorberende materiaal maakt het dragen comfortabeler en gemakkelijker.
En het mooiste? Moodies helpt ook mee aan een goed doel door ondergoed te doneren. Moodies is meer dan alleen ondergoed; het is zorg, comfort en ondersteuning bieden wanneer vrouwen het het meest nodig hebben. 🌿💖
#influencermarketing #kersopjouwmerk
feel my mood
We hebben een influencer campagne opgezet met vijf influencers die perfect binnen de doelgroep van Moodies passen. Het doel van de campagne bestond uit drie onderdelen: Nieuwe content verzamelen voor advertenties, bereik genereren voor extra naamsbekendheid én een deel van de investering terugverdienen.
Dit is allemaal gelukt én meer.
BEREIK
In totaal hebben de influencers samen 37.800 unieke personen bereikt, van deze personen hebben er 2.474 doorgeklikt naar de website. Wat met een CTR van 6,5% een prachtig resultaat is. Naast de website bezoeken heeft Moodies er ook 375 nieuwe Instagram volgers bij.
CONTENT
Moodies maakt naast influencer marketing ook gebruik van paid advertising. Omdat het belangrijk is om hier kwalitatieve content voor te gebruiken, hebben wij de content van de influencers ingekocht. In totaal heeft Moodies 2 video’s en 4 foto’s ontvangen om te gebruiken voor organische en betaalde berichten.
SALES
Door tijdens de selectie goed te kijken naar de doelgroep en op zoek te gaan naar de perfecte match, heeft Moodies meerdere sales gedraaid. Dit is meetbaar dankzij de unieke kortingscodes. Met deze campagne heeft Moodies 150% van de investering terugverdiend.
Let's talk
SHOUTOUT@CHERRYPICKING.NL | +31 (0) 23 30 35 100
🍒 Hi,
wil je meer weten over onze werkwijze? Of sparren over een creatieve campagne? Laat je gegevens achter, dan nemen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.